Պատմություն

  1. Կատարիր հետազոտական աշխատանք «Պատերազմի վարման կատարելագործումը 20-րդ դարում և 21-րդ դարի առաջին քսանամյակում» թեմայով – 10 գնահատանիշ;
  2. Թվարկիր և վերլուծիր «Սառը պատերազմի» հետևանքները, որոնք դրսևորվեցին ԽՍՀՄ-ում և ԱՄՆ-ում – 9 գնահատանիշ; 
  3. Ապացուցիր կամ հերքիր այն տեսակետը, որ երկրորդ համաշխարհային պատերազմից հետո «Սառը պատերազմը» անխուսափելի էր – 8 գնահատանիշ;
  4. Սահմանիր «Սառը պատերազմ» հասկացությունը և հիմնավորիր այն – 7 գնահատանիշ;

    Սառը պատերազմը բառը լսելուց ես հասկանում եմ առանց զենք գործադրելու պատերազմ, որտեղ որ իրար վրա չեն կրակում և չեն սպանում նաև հասկանում եմ հոքեբանական պատերազմ, քարոզչական պատերազմ, ֆինասական խանգարումներ կարելի է ուղարկել հետախույզներ, դիմել ընկեր պետություներին, որ զինտեխնիկա և զինամթերք չվաճառեն հակառակորդ պետությանը, թունավորել կառավրությանը, որ գցել ժողովուրդին խուճափի մեջ, գործածվում է նաև և սուտ լուրեր տարածել: Այս օրվա դրությամբ Ադրբեջանը և Հայաստանը սառը պատերազմի մեջ համրայա իմ բոլոր թվարկած գործունեություները, այս ամենի վրա հիմնավորած ես մտածում եմ, որ իմ հասկացություն սահմանումը ճիշտ է։
  1. Համեմատիր Խորհրդային Հայաստանի բնակչության կյանքը երկրորդ աշխարհամարտի և «Սառը պատերազմի» տարիներին – 8 գնահատանիշ:

Оставьте комментарий